środa, 24 lipca 2013

Czekoladowe popędy =;D

No i nic się nie zmieniło - nadal mam niepohamowany popęd na czekoladę i ciastka. Całe szczęście, że dawka (tabliczka i jedna drożdżówka najlepiej z serem, albo budyniem) wystarczy mi na tydzień czasu ha ha, bo by było słabo  !!!



A co na to naukowcy? Jaki jest skutek jedzenia czekolady w ciąży?
  1. Dzieci są bardziej aktywne i częściej się uśmiechają !
  2. Porównując kobiety, które przyznawały się do obecności dużego stresu w czasie ciąży, to dzieci tych, które jadły w tym czasie czekoladę, przejawiały mniej lęku wobec nowych sytuacji niż dzieci kobiet, które były również zestresowane, ale nie jadły czekolady.
  3. Dzieci są spokojniejsze oraz szybciej nawiązują kontakty z otaczającym je światem.
  4. Zmniejsza się ryzyko stanu przedrzucawkowego oraz nadciśnienia ciążowego.
Ogólnie to w sumie już ostatnia szansa, aby sobie trochę "pofolgować" i pospełniać te szalone zachcianki :), bo po urodzeniu się Olusia mam ambitne plany szybkiego powrotu do formy takiej jak przed ciążą, a może nawet lepszej !!!

4 komentarze:

  1. Chyba każda z nas ma plan, że po porodzie wracamy do formy. Ja również :)
    A poza tym, narobiłaś mi ochotę na czekoladę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wykorzystaj ostatnią szansę :), potem przy karmieniu to różnie bywa !!!

      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Ja się muszę przyznać, że podczas ciąży nie umiem się przypilnować z jedzeniem słodkości. :) Tylko przez pierwszy trymestr starczał mi sam widok słodyczy. No cóż, ja jestem prawdziwym czekoladoholikiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam, że tak powiem oficjalnie - napady, no i muszę wtedy zjeść. Wcześniej nie odczuwałam tego tak mocno, dopiero pod koniec 7 miesiąca całkowicie owładnęła mnie ta mania ;)

      Usuń