sobota, 20 kwietnia 2013

Szykują się remonty i to po całości

Jak wiadomo, trzeba odświeżyc przed urodzeniem maluszka :) Miałam już wystarczająco dużo czasu na myślenie, co chcę i gdzie, no i stwierdziłam, że preferuję styl skandynawski. Jasno i przestronnie. Koloru dodają i tak dodatki, a nawet same książki na półkach. Stawiam na minimalizm, białe ściany i ewentualnie jak będzie za mdło, to dodatki przyciągające wzrok :). Do pomalowania na biało będzie salon i górny pokój, który zostanie zaaranżowany na jakiś czas na  sypialnię dla nas i Iksika. Chłopcy tymczasem będą musieli przewaletowac razem w jednym większym pokoju na poddaszu. Myślę, że to rozwiązanie na jakieś 1,5 - 2 lat. Później górę zostawiam dzieciakom :).

A więc kilka wzorów na dolną częśc:





Taki styl ma w sobie coś... Jest minimalistyczny, ale zarazem oddaje ciepło :), uwielbiam takie coś


Kilka aranżacji na częśc, gdzie są schody.

Tutaj schody mamy drewniane + zdobienia i półkę na półpiętrze. Schodów nie ruszam, ale wszelkie dodatki drewniane - listwy, półkę, belki, pawlacz planuję pomalowac białą emalią/bejcą do drewna, tak aby pięknie się to komponowało z szarością ścian. Tak, zrobię szare ściany na korytarzu, na całości od dołu do góry, będzie się to świetnie komponowało z rączkami na ścianach, które notorycznie się tam pojawiają :), małe, duże, bez różnicy :) Samo połączenie białego z szarym i drewnem jest wspaniałe !








Na górny pokój dla chłopaków też mam kilka pomysłów.

Tutaj trochę już mnie poniosło no i nawet sobie to rozrysowałam, żeby wiedziec co i jak :). Mam już też oczywiście wizję, co chcę, a co z tego wyniknie to się okaże:

 



 


 
Kolory granat + pomarańcz + biel. Będzie piknie tylko najpierw potrzebuję sprzedac albo wymienic to co mam tam aktualnie, może ktoś chętny? Dostępne na moich aukcjach.

I sypialnia dla nas i dla Iksika )



 
 

"Task lista" co potrzebuję:






 

Kosmos po prostu !!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz