środa, 10 lipca 2013

Co czytam i oglądam?

Co ostatnio porabiamy? Przede wszystkim się oszczędzamy i odpoczywamy. Trochę "zdziadziałam", nie ukrywam, ale nie ukrywam też, że lubię takie stan, hmmm... jakby to ująć.... DOMOWY. Lubię zajmować się i rozpieszczać innych, ojjjj tak. Tak sobie pokucharzyć, tak sobie pomatkować :)

Czytam.
Dużo. Chyba najwięcej w swoim życiu naprawdę ! Teraz na mojej tapecie jest coś zaskakującego może, ale nie spodziewałam się, że będzie takie fajne. Serialu nie oglądałam, ale książka jest rewelacyjna i luźna. Autorka Małgorzata Kalicińska, a tytuł to .... "Dom nad rozlewiskiem"



Tadam !!!
Niezły grubas z tej książki, ale mogę powiedzieć, że na pewno spodoba się tym, którzy lubią styl pisania podobny do Katarzyny Grocholi :) Polecam !

Innym moim zabójcą czasu jest telewizja ojjjj tak. Staram się już trzymać w ryzach i siadam przed nim nie wcześniej niż o 18:00. Dobre rzeczy to nagrywarki w dekoderach, achchchch :) Ogólnie to na mojej tapecie są oczywiście programy z DOMO + takie jak: "Domy według Novogratzów", "Budujące małżeństwo", "Wielkie projekty", poza tym trochę bardziej komercyjnie czasem "Z kamerą u Kardashianów" :), ale w małych dawkach ! No i ... uwielbiam też "Top Gear" ojjj tak, teraz mój Damian fanatyk to nagrywa, więc jesteśmy na bieżąco :)

Filmy godne polecenia:
"Lot" to na pewno !
"Szefowie wrogowie" - boska komedia, trochę w stylu Kac Vegas :)
"Dick i Jane niezły ubaw" - tutaj to na serio, bolą brzusie ze śmiechu :)

Miłego dzionka !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz