środa, 15 maja 2013

Dziękuję :)

Ale mam dzisiaj wenę twórczą :) Cały czas wymyślam coś nowego, to chyba skutek porannej, oczywiście lekkiej, ale jednak kawy :). Bardzo się cieszę, że jestem czytana. Dziękuję Wszystkim ! Komentujcie, piszcie, co macie do powiedzenia. Dzielmy się wiedzą, doświadczeniami, wrażeniami. Cieszę się, że liczba wyświetleń zbliża się do 1000. Great work !!!

By the way - co się dzieje u mnie za oknem? Imprezka jakaś?
 



Dobra, a teraz ostatnie rzeczy, którymi dzisiaj chciałam się z Wami podzielić.
Na początek nowe nabytki kosmetyczne. Delikatny zapach, niewygórowana cena. Mogę z czystym sumieniem polecić, byłam Waszym królikiem doświadczalnym i jestem zadowolona.
Oba produkty firmy Ziaja


Pierwszy to antyprespirant w kremie, są różne. Ja wybrałam akurat Sensitiv. Bardzo fajny, delikatny zapach. Coś na styl Nivea, ale jednak inny :). Opakowanie 60ml, płaciłam w Real jakieś niecałe 8,00 pln.
Drugi to krem przeciw rozstępom od 4 miesiąca ciąży "Mamma Mia". Butelka 270 ml, płaciłam w Rossmann jakieś 18,00 pln. Bardzo fajna konsystencja, ładnie się wchłania. Do stosowania 2 razy dziennie. Ja używam sobie tylko na wieczór i po kąpieli. Smaruję przede wszystkim brzuszek, a także uda. Co prawda nie miałam nigdy jakiś mega rozstępów, ale wiek już inny, trzeba się pilnować !!!

No i właśnie odnośnie tego pilnowania się, to pilnuję też wagi. Codziennie rano hop na wagę i sprawdzamy. Od razu powiem, bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury. W poprzednich ciążach nie zwracałam na to uwagi, ale teraz to po prostu dobija mnie, jak ktoś komuś opowiada o kimś, że "ona to przytyła tylko 8 kg, a ona to przytyła 20 kg!!!!! Wyobrażasz sobie !!!!"

 Dziewczyny, nie dajmy się zwariować. Każda z nas jest inna, jedna waży na początku mniej, druga więcej. Jedna ma nadwagę, inna niedowagę.
Prawidłowo należy najpierw sprawdzić swój wskaźnik BMI, na podstawie wzrostu oraz wagi początkowej. Spróbujcie tu http://dzieci.pl/kalkulator-wagi-w-ciazy.html?smgputicaid=610972
Teraz dopiero wiecie, jak to powinno się kształtować w każdym miesiącu: My na razie trzymamy poziom :), mamy 66 kg,  jesteśmy na górnej granicy 24 tygodnia, ale teraz jest ładna pogoda, w końcu można pospacerować więcej i za chwilę będą nowalijki, jedzenie lżejsze. Będzie good :)

  • Twoje BMI przed ciążą: 22,1 - waga w normie
  • Przyrost wagi w kolejnych miesiącach ciaży powinien w Twoim przypadku wynosić:
    ŚREDNIAMIN. - MAKS.
    TYDZ 4:58.4 kg(58.3 - 58.4 kg)
    TYDZ 8:58.6 kg(58.5 - 58.7 kg)
    TYDZ 12:59.6 kg(59.3 - 59.8 kg)
    TYDZ 16:61.1 kg(60.6 - 61.6 kg)
    TYDZ 20:62.9 kg(62.1 - 63.7 kg)
    TYDZ 24:64.9 kg(63.8 - 66.1 kg)
    TYDZ 28:67 kg(65.5 - 68.5 kg)
    TYDZ 32:68.5 kg(66.7 - 70.3 kg)
    TYDZ 36:70.1 kg(68 - 72.1 kg)
    TYDZ 40:71.6 kg(69.3 - 73.9 kg)

  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz