środa, 22 maja 2013

Co nowego ?

Matko kochana ! Nienawidzę remontów ! Dla mnie to powinno być "rachu ciachu i już koniec", niestety czasem tak się nie da, ale i tak dziękujemy Aga za wsparcie !!!

To co widzę każdego dnia ostatnio, to

podłoga "na golasa"
 



rozprute ściany




f..c, aż muszę wyjść, bo się nie da wytrzymać jak na to patrzę "Damian! Chodź na spacer ! Co tam chmury, nie będzie padać "



 

a jednak...

 
 

 
Aby lepiej rozumieć, wypożyczyłam też nową książkę :)
 
 
Chłopaki już obstawiają, który zostanie "królikiem doświadczalnym" he he
 
 
A ja oczywiście dobra mina do złej gry i mój mistrz drugiego planu z tyłu :)
 
 
Elmo ma już kompletny olew na wszystko, ważne, żeby było gdzie się "glebnąć"
 

 
A na koniec ja z Nim :)


Pozdrawiamy !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz