środa, 26 czerwca 2013

Czyżby pierwsza panika ?!

Łaaaaaaaaa !!!! Powoli zaczyna się mini panika :), prawdopodobnie dlatego, że uświadomiłam sobie ostatnio, że za chwilę skończę 7 miesiąc i jakby (odpukać) coś się stało, to nawet nie jestem w pełni przygotowana do szpitalaaaaaa !!!!!



No więc zaczęło się i przyspieszyłam tempo i w najbliższym tygodniu:

  1. Przyjedzie do nas wózek :), mój sprzedający wrócił z zagranicy i będzie mógł go wysłać
  2. Przyjedzie do nas łóżko piętrowe chłopców, które w końcu skręcimy i zobaczymy, ile nam zostanie miejsca w ich pokoju i jak to sensownie rozegrać. Potem będę mogła ich "przerzucić" z naszego docelowego pokoju do tamtego i działać dalej. 
  3. Oddamy potrzebującym biurko stojące u Wiktora w pokoju, czyli naszym docelowym i będziemy mogli w końcu rozegrać, jak to ma wyglądać również tam.
  4. Przyjedzie do nas łóżeczko, które będziemy mogli rozłożyć już w pokoju docelowym. 
  5. Zamówiłam w końcu biustonosze do karmienia. Znalazłam bardzo korzystnie na Allegro za 10,99 zł sztuka !!! Nowe, kolory czarny i biały
  6.  Zamówiłam też majtki poporodowe, które są dla mnie nowością, bo sama jak rodziłam to nie było to jeszcze takie popularne. Też korzystnie na Allegro 5,49 zeta za 6 sztuk !



Co dalej? Co dalej ! Torba do szpitala, no właśnie. Poniżej rozpiska, może Wam też się przydać :), to co potrzebujemy przyszłe mamy do szpitala, dla nas, taty, maleństwa na każdy czas :)
http://www.rodzicpoludzku.pl/images/stories/9a_listacozabracdoszpitala.pdf

Muszę się też w końcu określić, który szpital wybieram - Żelazna czy Karowa ??? Oraz zawitać do mojej rejonówki i porozmawiać na temat położnych i ich wizyt po porodzie. 

Muszę także dowiedzieć się, jak to jest z tym planem porodu, czy jak go dostarczę, to zostanie uwzględniony i jakie mi przysługują prawa przy porodzie. Nie chciałabym np. płacić za znieczulenie, mimo, że mi się ono należy.

No i muszę też w końcu odwiedzić dentystę jeszcze póki czas. 

Napiszcie pls, jak macie już jakieś swoje doświadczenia i wskazówki, będę meeeegaaaa wdzięczna !!!!!

Pozdrawiam,
Jagoda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz