wtorek, 11 czerwca 2013

Członki i takie tam :)

Moi Drodzy Czytelnicy,

wchodzę sobie codziennie tutaj i piszę, mam czas, więc to robię. Patrzę codziennie na moich użytkowników i nic... cisza... Wczoraj podskoczyłam z radości, bo zauważyłam 5 Użytkownika ! Yupiii !!! Dla mnie oznacza to tylko tyle, że ktoś jest zainteresowany, że sobie czyta, spędza tutaj odrobinę czasu, że przyciągnęłam uwagę. Jest to taki mój mały sukcesik :) Dziękuję wszystkim obecnym naprawdę dziękuję, doceniam :)
Dla mnie samej jakiś czas temu cały świat blogowy to było coś nowego i szczerze, to zainteresowałam się tym przypadkowo, bo szukając czegoś w internecie, zostałam przekierowana na jedną z takich stron i powiem szczerze - zrobił na mnie takie wrażenie, że nie mogłam odpuścić. Zaczęłam o tym czytać, robić swojego i tak to idzie, a jeszcze masa nauki przede mną, bo możliwości tu jest wiele, a czasu (póki co) wystarcza :)

Dla Tych, którzy mnie lubią na Facebook, czy w ogóle sobie tutaj zaglądają zamieszczam krótką instrukcję, jak możecie dołączyć do mojej stronki. Większa popularność, to jest dla mnie swojego rodzaju reklama, więc p
Stwierdziłam, że zamieszczę Wam krótką instrukcję, co należy zrobić, jeśli lubicie moją stronę i chcecie być ze mną :)

A więc:
  1. po prawej stronie strony (masło maślane) głównej jest coś takiego jak Dołącz się do tej witryny. Klik.
  2. Pojawi się okienko z informacją Zaloguj się przy użyciu konta, które już stworzyłeś na jednym z poniższych portali. Chodzi tutaj o najzwyklejszą skrzynkę email, trzeba będzie wybrać którąś i się po prostu zalogować. Do wyboru jest:
    1. Google
    2. twitter
    3. YAHOO!
  3. To wszystko. Dziękuję ! Pojawisz się jako jeden z członków mojego bloga :)

Pozdrowionka !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz