środa, 26 czerwca 2013

30 tydzień :)

Olo niesamowicie rośnie. Widzę z dnia na dzień jak zmienia mi się brzusio :), wygląda jak piłka do siatkówki :), waga stop cały czas +12 i cisza.
5 lipca idziemy na USG, już nie mogę się doczekać !!! Tym razem idą ze mną moje starsze syncie. Na pewno będą nowe fotki :) Poza tym już nie mogę też się doczekać, kiedy maleństwo będzie z nami :) i kiedy je zobaczymy :)

Dokucza mi bezsenność niestety. W nocy śpię po 3-4 godziny. Ciągłe parcie na pęcherz sprawia, że biegam co chwila do wuceta, mimo, że wieczorem już nic staram się nie pić. Dodatkowo cały czas czuję drętwienie w nogach, mrowienie w rękach, stopach, nie jest to zbyt przyjemne. Przewracam się z boku na bok i nie mogę snu z siebie wykrzesać... Czuję ogromny ból przy zmienianiu pozycji pod prawym żebrem. Mówiłam o tym lekarzowi, to podobno pęcherz, ale czekam na badanie USG, bo chciałabym jeszcze raz dokładnie to zbadać (ostatnio mały miał tam nóżki). Potem w dzień po południu trochę się zdrzemnę, bo już nie mogę, tym bardziej w te upalne dni.... No i koło znowu się zamyka. Dzisiaj u nas fajna temperatura 20 stopni, więc jest lżej o wiele i nie czuje się opuchnięta jak balon i nie męczę się tak bardzo. Rano oddelegowałam wszystkich ze śniadankami i położyłam się jeszcze do 11:00, żeby przestawić organizm i dzisiaj już nie będzie popołudniowej sjesty, tylko normalnie się kładziemy spać. Mam nadzieję, że uda się tym razem :)

Miłego popołudnia !

4 komentarze:

  1. Też nie mogę spać, wszystko mnie boli, szczególnie plecy, basen trochę niweluje, ale jest ciężko. Rogal do spania kiepsko się spisuje, najchętniej spałabym na stojąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niom, ja niestety też molestuję moją poduszkę w nocy bezskutecznie... Wiercę się, przewracam, na końcu budzi się mały i musze poczekać aż się uspokoi...uhhhh

      Usuń
  2. Ja już zapomniałam jak to jest, bo synuś ma już prawie 4 latka.. Mam nadzieje, że wszystko dobrze się poukładało...a przy okazji mam pytanko czy ten obraz z morzem/latarnią nadal aktualny czy już ktoś się skusił?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń