czwartek, 1 sierpnia 2013

Mogę Wam polecić ;)

Moi Drodzy,

mogę Wam zarekomendować i polecić dwa kosmetyki

Pierwszy to maska do włosów Color Mask firmy Schwarzkopf



Sama używałam już 3 raz, kolor Jasny Perłowy Blond - uwielbiam ! Nie każdy preferuje farbę w takiej postaci, ale jeśli nie ma dużych odrostów, to można spokojnie pociągnąć po całości i zostawić na 30 minut. Więcej pracy na pewno będzie przy odrostach, bo nałożenie na pierwsze 20 minut farby tylko na nie, to nie lada sztuka bez aplikatora :). Ja osobiście stosuję ją co miesiąc, tak żeby nie było dużej gimnastyki :). Kolor jest bardzo ładny, nie spiera się i nie płowieje, farba mnie akurat nie uczula. Osobiście myję włosy co 2-3 dni, stosuję też zawsze odżywkę do spłukiwania i nie zauważyłam, żeby kolor włosów z upływem miesiąca zmieniał się, ciemniał itp. :) Z całą pewnością jak dla mnie na 5+ !


Drugą rzeczą jest kremik z serii Garnier Hydra Adapt


Ja używam różowego, który odżywia i łagodzi. Co mogę powiedzieć? Gęsta, fajna konsystencja, zapach raczej powiedziałabym standardowy jak to w kremach Garnier - nie zaskoczył mnie powiem tak. Opakowanie 50ml, cena korzystna, bo niecałe 9,00 złotych. Idealny na lato, lekki i przyjemny :) Jak dla mnie to 5- (minus za monotonny zapach)

Pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Farby do włosów nie używam, od jakiegoś czasu wolę by mnie fryzjerka porozpieszczała ;) a kremy do rąk używam z Yves Rocher, choć kiedyś mój małżonek używał garniera :) pozdrawiam
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to plus dla Garnier'a za to, że jest wydajny. Jest wiele innych kremów w podobnej cenie, których konsystencja pozostawia wiele do życzenia :(

      Usuń