poniedziałek, 24 marca 2014

Wzór

To moj pierwszy post pisany na telefonie.takze z gory SORRY za ewentualne literowki !!! Dopracuje to. Obiecuje !!! Ciesze sie, bo pomyslow mliony.a niestety jak siadam do kompa, to albo mam milion innych.nie cierpacych zwloki spraw.albo zastanawiam sie...."co to ja kurde chcialam napisac???". No i zdjec w telefonie dziesiatki :)
Usypianie mlodego troche zajmuje. Tym bardziej.ze to juz nie jest gleba na lozko.cyca i spie.ale musi jeszcze "porollowac" po lozku. Trwa to zazwyczaj okolo 15 minut. Od kiedy sie  nauczyl obracac.to wiekszosc czasu spedza na brzuchu i majta nogami jakby biegal :). Pokaze wkrotce !!!
No ale...
Wiosna przyszla.i o tym chcialam. Stawiam u Aleksa na wzory ostatnio i nosimy gwiazdki.paski.kropki.
Totalna wariacja i zero nudyyyy !!!








Mogliśmy w końcu zastąpić śpiworek naszą zabawną wkładką do wózeczka :)


Pozdrawiamy w ten pochmurny, ale ciepły dzionek !

5 komentarzy:

  1. Gwiazdor nosi gwiazdy:)
    Hmm nie zarejestrowałam żadnych literówek:) ja jak pisze Tel to i błędy i literówki i brak polskich znaków,nie cierpię pisać z Tel...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, bo przyznam, że jednak poprawiałam na kompie, bo miałam mały kłopot z załadowaniem zdjęć :)

      Usuń
  2. a a'propos gwiazd, to moi faceci nabijali się z niego, że wygląda jak w piżamie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i u nas na wiosnę zagościły wzory :)
    lubimy gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie smiac mi sie chcialo.bo w tym samym czasie co robilam zdjecia, ty wlasnie wrzucilas posta o gwiazdach :)

      Usuń