środa, 26 marca 2014

Liebster Blog Award



Super ! Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję za docenienie mojej pracy, ale nie w rozumieniu czegoś trudnego, czy absorbującego. Cieszę się, że mogę dzielić się moją przyjemnością z Wami, spędzać z Wami czas i pisać o tym co kocham, bo pisać uwielbiam, a i temat niewątpliwie doskonały i dla mnie wymarzony.

Zostałam nominowana już jakiś czas temu przez Kasią, posiadaczkę bloga http://swiatmalegofilipa.blogspot.com/

Dzięki, dzięki Kasiula! Uściski dla Filipka :)

Oto moje odpowiedzi:

1.Dlaczego postanowiłaś/eś pisać bloga?
Ponieważ miałam sporo czasu i niespożytą energię, ale przede wszystkim chciałam, aby moje dziecko miało swoją historię i mogło kiedyś zobaczyć jak to było jak był malutkim pupilkiem :). A tak na serio, to brakowało mi takiego czegoś wcześniej, żałowałam, że za mało zdjęć zrobiłam chłopcom, za mało filmów nakręciliśmy. Dzieciaki tak szybko rosną...
2.Czym kierowałyście się przy wyborze imienia dla waszego dziecka?
Wieloma rzeczami - brzmieniem, zdrobnieniami, znakiem zodiaku,, znaczeniem imion. Przesortowałam książkę o znaczeniu imion i tak właśnie Aleksander został wybrany.
3.Twoje największe marzenie?
Hmmm, mam wiele marzeń.... Chciałabym na przykład podróżować, ale nie chodzi tutaj o jazdę na standardowe wakacje. Chciałabym pomieszkiwać w różnych zakątkach świata, pracować tam i pożyć troszkę. Poznawać ludzi. Zwiedzać, poznawać zwyczaje :)
4.Bogaty i nieszczęśliwy czy biedny i szczęśliwy?
Myślę, że biedny i szczęśliwy, bo szczęście i uśmiech są najważniejsze. Pieniądz jest ważny, ale nie ważniejszy niż uczucia.
5.Twój ulubiony deser?
Uwielbiam bezy z takim kawowym kremem, albo lody od Sowy ;). Zadowolę się też żelkami !!
6.Ile chcesz mieć dzieci?
Na tym już zakończymy - 3 dziecko, to było moje marzenie i nieważne jest dla mnie to, co myślą o tej decyzji inni. Cieszę się, że Oleniek jest z nami i że mogę ostatni raz doświadczyć macierzyństwa.
7.Czym jest dla Ciebie małżeństwo?
Idealne to takie, w którym możesz polegać na partnerze. W którym śmiejecie się razem i wzruszacie. Jesteście jednością.
8.Nie ruszam się z domu bez...?
Dokumenty i telefon i Oleniek :)
9.Ulubiony Film?
"Nietykalni" - fenomenalny, który uczy, że nawet najbardziej beznadziejne sytuacje, to tylko sytuacje. Liczy się jakim człowiekiem jesteś.
10. Jakie posty lubisz czytać najbardziej?
O rozwoju dzieciaków i postępach jakie robią :)
11.Moje motto to...?.
200% i wszechstronność
 
 
 
To by było na tyle :)
 
 
 
Moje nominacje trafiają do:
Bobas on Board
Maks Little Baby Boy
Alankowy Kuferek
Jaka matka, takie córki
Life Stajla Baby Blog
Mamotata
Moje Twoje Nasze
Nasza Trójka
Maks i mama
Team Zabeli
Michasiowy
 
 
 
A moje pytania to:
 
1. Słony, czy słodki?
2. Najcudowniejsza chwila w życiu.
3. Ulubiona część dnia.
4. Kierownik, czy pracownik?
5. Jaki rodzaj filmów lubisz?
6. Kobieta sukcesu, czy domatorka?
7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
8. Wiesz co dziś na siebie włożyć, czy spontan i znowu pół godziny spędzone na przymiarkach?
9. Jesteś zorganizowana, czy raczej średnio?
10. Podstawa udanego związku to....
11. Ranny Ptaszek, czy Nocny Marek?

 ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

2 komentarze: