piątek, 22 listopada 2013

Liebster Award :*

4:30, nie ma to jak siedzieć o tej porze przed kompem.
Cisza w domu.... Bezcenne. W końcu mogę ze spokojem zebrać myśli i "podobijać" niedokończone sprawy np. Liebster Award i moją nominację, za co bardzo, bardzo dziękuję Moje Twoje Nasze  http://mojtwoj.blogspot.com/2013/11/5180g.html





Ok, a teraz odpowiedzi:

1. Moim największym marzeniem jest...

Moim największym marzeniem jest wygranie w totolotka i pozbycie się kredytu hipotecznego :)
2. Najchętniej robię...

Matkuję, opiekuję się. Co tu dużo gadać, jestem stworzona wręcz do pomagania i zajmowania się innymi i nie mówię tego tylko przez wzgląd na aktualne macierzyństwo, robię to wszędzie: w pracy, an ulicy, w autobusie, na klatce schodowej, dosłownie everywhere & always :)
3.Nadużywam słowa...

Jak mam lekki stresik, to nadużywam słowa "po prostu". Nie wiedziałam o tym, dopókii na jednym ze szkoleń nie zostałam sfilmowana i potem oglądałam tą taśmę ! A tak poza tym, to cały czas staram się używać mniej "be-be słów". Szczególnie w stresie :)
4. Ulubione miejsce w domu?

To sypialnia :). Znajduje tam na pewno wyciszenie i chwilę spokoju. Mogę zebrać myśli, odetchnąć i odpocząć.
5. Pies/ kot?

Stanowczo pies. Mieliśmy kota, nawet 2, ale jednak jestem stanowczo za psem, głównie ze względów higienicznych. Nie znoszę kuwet ;)
6. Jakiego bólu najbardziej nie lubisz?

Migreny. 
7. Siły dodaje mi...

Widok moich dzieciaków i świadomość, że dla nich warto stanąć na głowie !
8. Wanna, czy prysznic?

Jestem ekonomiczna. Prysznic. Może trwać nawet 20 minut i też być przyjemny :)
9. Ulubiony drink?

Malibu - oł jeeeee
10. Znienawidzona czynność domowa?

Myślę, że nie lubię najbardziej czyścić kuchenki, czajników i innych lekko przysmolonych części kuchennych narzędzi. Tym się zajmuje mój D. który nie wiem skąd bierze cierpliwość do tego. Serio!
11. Twoje danie popisowe?
Hmmmm. Myślę, że sałatka baraniewska. Uwielbiam też wszelkie potrawy z wyrabianiem ciasta: pierogi, kluski, chleb :)


Moja nominacja ląduje u:


Maks, little Baby Boy

Blog przyszłej mamy
Jaka matka, taka córka
Coraz większy brzuszek
Happy Power mama
Kachna domowo
Moje życie 2 w 1
Pamiętnik szczęśliwej mamy. Lila i jej świat
Rybyzone
Team Zabell
Racjonalnie czekam



A pytania to:


1. Z czego jestem najbardziej dumna/dumny?

2. Ulubiona potrawa.
3. W jakim sklepie bywam najczęściej?
4. Jedna cecha, którą bym w sobie zmienił/zmieniła?
5. Gdybym złapała złotą rybkę, to jakie jedno życzenie bym wybrała?
6. Czy pomagasz biednym na ulicy?
7. Ile chciałabyś mieć dzieci?
8. Co potrafisz robić najlepiej?
9. Kogo ostatnio czegoś  nauczyłaś i co to było?
10. Miejsce, gdzie wybrałabyś sie na wakacje zimą.
11.Przepis na pyszną sałatkę :)

Pozdrawiam ! Ja wracam pod kołderkę, bo za 1,5 godziny muszę wstawać :),no chyba, że mały "wampirek-mlekopijca" się obudzi, bo dzisiaj jeszcze nie było pobudeczki nocnej ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz