wtorek, 5 listopada 2013

Jak na głodzie :)

Jak wiecie jestem fanatyczką pod pewnym względem :), grrrrrrrr, uhhhhh. Trudno - każdy ma jakieś swoje ... zboczenia ;D

Uwielbiam Ikea ! 
Problem w tym, że nie mam też tam daleko, uhhh. Trudno. Uwielbiam i tyle !
Niektórzy uważają, że jest "oklepana", "nudna", "mało oryginalna", a ja uważam, że jest "fantastyczna", "ciekawa" i "zawsze tam coś znajdę !". Dzięki niej udaje mi się naprawić pewne "kulawe" sfery naszego mieszaknia, a także pozwalają na większą wygodę. 
No i właśnie ostatnio, całkiem przypadkowo, zabłądziłam tam z Oleńkiem =;D. A rezultat był taki:

RATIONELL - kosz do sortowania śmieci 3 sztuki. Teraz w promocji 29,99pln.
Od czasu, kiedy mamy segregować śmieci, w naszym mieszkaniu był z tym non stop kłopot. Udało mi się znaleźć ten zestawik i idealnie pasuje do szafki pod zlewem.. Segregujemy tam plastik i metal, zmieszane oraz bio odpady Papier odkładamy sobie do plastikowego kosza Verdal też z Ikea, a szkła mamy tak mało, że wynosimy na bieżąco :) 


LEN - poduszka dziecięca. Kosztuje około 9,00 zł. 
Wcześniej chowałam dzieciaczki bez poduszek, spały na płasko, teraz stwierdziłam, że kupię. Ta poduszeczka nie jest gruba, znakomicie nadaje się dla niemowlaka. Jest mięciutka i ładnie wyprofilowana.Oleniek bardzo ją lubii !



FORSIKTIG - podest, podnóżek. Koszt też około 9,00 złotych. Bardzo mi ułatwił kwestię karmienia, ponieważ było mi bardzo niewygodnie w nocy, kiedy musiałam karmić małego i siłą rzeczy trzymać na rękach. Bóle kręgosłupa nasilały się coraz bardziej. Dzięki temu podeścikowi mogę sobie podeprzeć jedną nogę :), no a w przyszłości przyda sie Oleńkowi np. do dosięgania do zlewu w łazience.



LILLANGEN - wieszaki. Znakomite za niecałe 5 złotych 2 sztuki. Wieszaczki nie są montowane na śrubki, tylko normalnie przewiesza się je przez drzwi szafki, szuflady, przewijaka. Pozwala to na powieszenie jakiś podręcznych rzeczy, np. w kuchni przy zlewie - ścierki do naczyń, w łazience na szufladzie - dodatkowego ręczniczka, na łózeczku - ciuszka maluszka :), itp, itd.


BLANKEN - przybornik pod prysznic. Kosztuje coś około 20,00 zeta. Znakomicie ułatwia organizację kosmetyków i innych przyborów toaletowych przydatnych przy natrysku :)


A jak u Was? Robicie zakupy w Ikea? Co możecie fajnego polecić ?

Miłego dzionka !

1 komentarz: