wtorek, 22 kwietnia 2014

Rudy Rydz

Zacznijmy od początku.
Moja mama zawsze szalala z wlosami i jak ja znam przez 33 lata to chyba probowala wszystkiego. Hardosc w tym wzgledzie stanowczo mam po niej !
Jesli chodzi o kolorystyke, to mialam wszystko ! Nawet zielony !

Nigdy jakos nie czulam soe w rudoscoach i czerwieniach. Moj tato zawsze  mawial, ze to tylko falszywe baby nosza na glowie :)
Z podziwem patrzylam na moja kochana Age z burza rudych lokow
Moj maz od zawsze mi mowil, ze rudy jest super, a ja pukalam sie w czolo, mowiac zeby sobie sam zrobil, bo ja to NIGDY NEVER EVER.

Czlowiek jednak zmienia sie i przyszedl czas, gdy dojrzalam po prostu do tego kploru. Gdystwierdzilam, ze wspaniale bedzie pasowal mi do zielonych oczu, zlagodzi rysy twarzy, ożywi,  wyrozni. ponadto póki jestem z Olenkiem w domu, to moge sprobowac. Potem jak bedzie praca, to juz duze ryzyko. No bo co jak mi sie nie spodoba ??

Szukalam koloru dosc dlugo. Nie cjcialam jakiejś mega-żarówki.
Zdecydowalam sie bardzo szybko i szybko ppfarbowalam.
Moj kolor to Miedziany blpnd z Loreal Excellence. Jestem mega zadowolona !!!



Pozdrawiam serdecznie !!!

1 komentarz:

  1. Super wyglądasz! Ja też miałam kiedyś rude (ale bardziej intensywne), jednak miłość do blond powróciła, czuję się w nich najlepiej. Pozdrawiam- platynowa blond Justyna ;)

    OdpowiedzUsuń