środa, 16 października 2013

Nasze słoneczko jest zdrowe !!!

Jakiś czas temu pisałam o tym, że musimy powtórzyć Oleńkowi badania przesiewowe (te z piętki, albo paluszka), bo pierwsze wyniki były podwyższone. Zrobiliśmy badania 8.10 i wysłaliśmy do Instytutu Matki i Dziecka do labolatorium. Czas oczekiwania 21 dni.

Nie wytrzymałam !
Zadzwoniłam tam dzisiaj zapytać się, jakie są wyniki i okazało się, że Oleniek jest zdrowy,nic mu nie jest, wyniki są w porządku, nie choruje na żadną z chorób !!! Kamień z serca !!! Jesteśmy przeszczęśliwi !!!






10 komentarzy:

  1. cudownie!!!! wiedziałam ze tak będzie!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Cieszę się razem z Wami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się razem z Wami.
    Zdrowe Dzidziuś, to radość rodziców!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo, że wszystko w porządku. Zdrowe dzieciątko to największa radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla rodziców, to jednak to jest najważniejsze. Wszystko inne sprawy wydają się przy tym błache i mało istotne

      Usuń
  5. Witaj,
    zaglądam do Ciebie już od pewnego czasu głównie czytałam posty z Twojego oczekiwania na Oleńka. A tu proszę taki piękny i duży Chłopak. Gratuluję wyników badania i życzę mało trosk i dużo radości na każdy dzień.
    Pozdrawiam ciepło
    Ama z:
    www.mamapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki serdeczne Ania !! Bardzo miło z Twojej strony, że czytasz, że mam świadomość, że kogoś interesuje to, co tutaj wypisuję ! To fantastyczne uczucie :)

      Usuń