piątek, 12 kwietnia 2013

My :)

Dzień doberek wszystkim! Ach, zainspirowało mnie to całe zamieszanie związane z blogiem, do tego stopnia, że szykując kanapki moim przystojniakom rano, cały czas myślałam o tym, kiedy w końcu będę mogła tutaj wejśc :) Po prostu - zaiskrzyło ! Prawdopodobnie dlatego, że uziemniona w domu tęsknię za tym, co miałam okazję również robic w pracy, czyli prowadzic naszą wewnętrzną zespołową stronkę...
Ale do rzeczy!
Pomyślałam, że się przedstawię, tym razem z wyglądu, tak żebyście wiedzieli kto do Was sobie tutaj pisze :)

To ja dawno temu ha ha
 
A tak wyglądałam niedawno
 
 
Moi Kochani.
 Dominik "Żółbik", synio Wiktor już prawie 14 lat w tym roku i synio Damian 12 lat w tym roku i
 
A to nasz aktualnie 19 tygodniowy "Iksik"
 
 
To na razie tyle, wrócę jeszcze dzisiaj, bo mam niespodziankę !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz